Marc De Turck előadásában,

Az értékesítőnek is

lehet IGAZA

 

SUMO Eladás

Neked mennyi időt adnak az ügyfelek, hogy eszedbe jusson mit is mondj?

 

 Jelentkezz GYORSAN!

 

  

AZ ÉRTÉKESÍTÉS FAGYLALTJA

  • Az értékesítés 3 alkotóeleme
  • Kik a világ legjobb értékesítői?
  • Mit használnak ők, mint az értékesítési SIKER MEGHATÁROZÓ TÉNYEZŐJE?
  • Te elég meggyőződéssel csinálod?
  • Melyik a három ellenállhatatlan fagylaltgombóc, és milyen sorrendben?
  • Illik a te kezedbe ez a fagylalt?
  • Vajon lehet igazad értékesítőként? 

ITT megtudhatod!

A FAGYLALTHOZ KAPCSOLÓDÓ ÉRZELMEK

  • Miért fontosabbak az érzelmek a viselkedésnél?
  • Mit kezdjünk az érzelmekkel?
  • Hogyan lehet igazad érzelmeket használva?

HOGY TÁLALJUK A KELYHET, HOGY MINDENKI KAPJON UTÁNA?

·         SUMO ELADÁS kontra BULLDOG és PUHÁNY ELADÁS

  • Az eladás 4 pontos lépése
  • Milyen 2 szerszámot vessek be, hogy a vevőmnek és nekem is igazam legyen?

 

Október 20-ig csupán 12 ezer Ft + áfa !!!

 

 

EPER ÉS HAB A FAGYLALT TETEJÉN

·         Hogyan zárjam le az ügyfelet, hogy meglegyen az érzése,
hogy végül neki lett igaza?

  • Hogyan kezeljek nehéz kifogásokat jó hangulatban?
  • Hogyan őrizzem meg az energikusságom az értékesítésben?

 

Időpont: 2010. november 18. Csütörtök. (09-00- 17:30)

A TRÉNING ÁRA:   20.000 Ft + ÁFA/fő

Akciós ár október 20-ig 12.000 Ft+áfa/fő!

 

 

annyira átüti a közönségen a szándékát, hogy a mai napig is használom.

„Még mindig magam előtt látom az egész tréninget, és a kulcs dolgokat, amik így nagyon jól beépültek.” K.A.

                                                                                    

AZ ELŐADÓRÓL.

Marc De Turck Európa egyik legelismertebb tanácsadója és előadója, aki a föld 4 kontinensén tartott már előadásokat.

Referenciái között nem csak cégeket és értékesítési hálózatokat lehet megtalálni, hanem még kormányokat is. Többek között dolgozott már a Bulgár, a Macedon, a Suriname, Algír kormányokkal is.

 

MIT MONDANAK RÓLA ÉS TRÉNINGRŐL A HÁLÓZAT ÉPÍTŐK?

 

Marc remek előadó. Nekem nagyon sokat segített ez az előadás. Egyrészről a mindennapi munkám során remekül tudom használni és felismertem, hogy mi az ami miatt visszafogom magam. „ K. A. FLP

Nagyon jól követhető volt az előadás és nagyon hasznosnak találtam. A legnagyobb felismerésem az volt, hogy amikor valaki kifogást ad nekem az MLM-mel kapcsolatban, akkor mindig van ott az ő részéről egy pozitív ok. Ha ezt megtalálom, akkor sokkal könnyebben tudom majd kezelni.” M. GY. FLP

„Ez a tréning nagyon hasznos volt számomra. Az itt elhangzottakkal bármelyik „kiégett” értékesítő, „kiégett” hálózatépítő rehabilitálható.”

Holbok István, Organics Mission

„Ezt a 4 lépéses technikát alkalmazni kell, mert zseniális!”

H.A. Organics Mission

„Fantasztikus eszközt kaptam. Rájöttem, hogy amikor odafigyeltem erre, odafigyeltem a sebességre, odafigyeltem a játékosságra, akkor tudtam igazán termelni, és el is értem a célomat. Most úgy érzem, hogy a játékosságomat vissza kell tornáznom a korábbi szintre, de ezekkel az adatokkal menni fog.

CS. G. FLP

 

Jelentkezéshez klikkelj IDE !!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szeminariumok.blog.hu/api/trackback/id/tr482376951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása