CLARISSE MESCHOULAM újra Magyarországon!!!!!


Clarisse az elmúlt 30 évet az elme tanulmányozásának szentelte L.R.H. munkáin keresztül. Előadásokat, szemináriumokat, konzultációkat tartott a témában a világ számos országában. Így pl. Mexikóban, USA-ban, Európában és Ázsiában.
A '90-es évek végén Clarisse rendszeresen tartott szemináriumokat Magyarországon óriási sikerrel!


"Az utóbbi időben eléggé összezavarodottnak, sőt, elveszettnek éreztem magam és úgy éreztem, hogy hatássá váltam. Most pontosan tudom, hogy mi okozza ezt, és tudom, hogy hogyan másszak ki belőle.
Ez a szeminárium igazán nekem szólt....Nagyon köszönöm Ronnak, Clarisse-nak és a szervezőknek."
S.Sz.


"Clarisse minden alkalommal lendületet ad. Azt a biztos tudatot, hogy a Szcientológia segítségével nem veszhetek el. Az általa közvetített L.R.H. adatok elmondhatatlanul egyszerűek." R.V.


"2000-ben vettem részt Clarisse által tartott szemináriumon....azon dolgoztunk, hogy megtalálja minden résztvevő a saját létezőségét....Nekem az jött ki hogy "előadó". Azóta több mint 12000 embernek tartottam különböző előadásokat, tréningeket a Hubbard menedzsment technológiáról....A tréning után körülbelül három évvel megvizsgáltam visszamenőleg a statisztikáimat. Akkor néztem rá arra, hogy Clarisse szemináriuma után négy hónapig meredeken felfelé mentek bőségben a statjaim.
Ez aztán jó termék egy szemináriumtól." P.Gy.


CLARISSE 10 ÉV ELTELTÉVEL ÚJRA MAGYARORSZÁGA ÉRKEZIK, HOGY SEGÍTSEN NEKÜNK MEGVALÓSÍTANI CÉLJAINKAT! NE SZALASZD EL A LEHETŐSÉGET!


SZEMINÁRIUMAI A KÖVETKEZŐK:


Július 11. 10.00-14.00-ig
 

Címe: ETIKA és a TÓNUS SKÁLA
 

Szeretnéd tudni, miért van, hogy nem mindig válnak valóra a posztulátumaid, és hogy mi erre a megoldás?


Helyszín: HOTEL NORMAFA
Ára: 15.000Ft /Fő
 

Július 11. 16.00- 20.00-ig.
 

Címe: AZ EGYSZERŰSÉG EREJE
 

Szeretnéd erőfeszítés nélkül kreálni az Életed?
Szeretnéd, ha bonyolultságok nélkül célba érnél, és ha könnyedén tudnál új játékokat teremteni magadnak?


Helyszín: HOTEL NORMAFA
Ára: 15.000 Ft /Fő
/ Az árak tartalmazzák a szünetekben a frissítőket, kávét, pogácsát./
 

Küldj egy SZIKLA JÖVÖK-öt!!!
Írásban: posztulatum@gmail.com
Telefonon: 30-388-6660
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szeminariumok.blog.hu/api/trackback/id/tr152129333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

minden nick név foglalt 2010.07.10. 11:02:35

Én csak azt nem értem, hogy miért kell egy 4órás előadásnak 15ezer ,-Ft-ba kerülnie Magyarországon.

Ennyi pénzért Világsztárok jönnek ide koncertezni.Nem pedig egy "NONAME".
süti beállítások módosítása