J. B.

 

A legfontosabb, hogy kitaláljam mi is akarok lenni! Megtalálni a saját beingnessemet és az ne az legyen, amit más akar rám erőltetni.

Az akcióciklus és a beingness is a sajátom kell, hogy legyen. Nem lehet másé! Legyek jelen időben mindig a beingness-emmel, „dobjam ki” az összes kudarcot és legyek a jövő teremtője.

Nagy felismerés volt számomra, hogy a múltbeli ciklusra jelen időben úgy kell tekinteni, mint egy új ciklusra.

Egyszerűen kell megfigyelni a dolgokat és mindig jelen időben kell lennünk!

Nagyon jól éreztem magam és sok adattal kezdem a holnapot!

 

O. Z.

 

Ez a két szeminárium több égető kérdésemre választ adott – noha ennyire sok válaszra nem is számítottam. Hogyan kell a posztulátumokat használni, hogyan tudok felmenni a Hídon, illetve bármilyen célomat elérni, hogyan tudok ügyfeleimnek segíteni sikeres cégeket építeni.

Szóval szinte minden, ami jelenleg foglalkoztat.

 

P. K.

 

Nagyon örülök, hogy eljöttem erre a szemináriumra!! Egyrészt, mert megismerhettem az előadót, és fantasztikus nézőpontokat adott. Sok bonyolultság van most az életemben. Grade II. után vagyok, és eléggé befelé voltam fordulva, és azt gondoltam, hogy az ülések majd kezelni fogják! Clarisse adott egy új nézőpontot, kiemelt ebből, és ránéztem újra ezekre a dolgokra, problémákra okként, és már nem is olyan bonyolultak! Nap mint nap használható adatokat adott, ezért köszönet Neki, hogy eljött hozzánk és megmutatta milyen is az egyszerűség! Köszönet a szervezőknek, munkatársaknak és LRH-nak aki felülmúlhatatlan!

 

J. V.

 

Megerősített abban ez a szeminárium, hogy igenis fontos az illúziók teremtése és folyamatosan teremtsünk illúziót.

Már sokszor (mindig) mondták, hogyha „becsúszott” vmi hiba, maradjak magas tónuson! Jó, de hogyan ??? Volt eddig a kérdésem és idegtépő volt ez a válasz. Most már tudom, és használni fogom: Teret teremteni, és felidézni egy kellemes eseményt. És ha jól csinálok vmit, mert a MEST mindig elém jön, amit akarok

Ki fogom dobni a hibáimat. Ami nem kell akcióciklus- kidobom, ami kell, azt MA, a jelen időben, új akciócilus!

 

M. N.

 

Felismertem, hogy egy posztulátumot minden egyes nap teremteni kell, amíg el nem érem azt!

További nyereségem, hogy felismertem, hogy ahhoz, hogy hatalom állapotába kerüljek és maradjak, mindenképpen a jelenben kell lennem és a jövőt teremteni. Ehhez pedig szükséges, hogy ne hagyjam magam elnyomni, legyek etikus, az ártó tetteimet kezeljem és magas tónuson létezzek és kommunikáljak mindig.

 

A. I.

 

A legnagyobb nyereségem az volt, hogy már bizonyosságom van arról, hogy csak rajtam múlik a saját boldogságom, és ehhez egy nagyon kézzelfogható, és használható útmutatót kaptam!

 

F. B.

 

Nagyon jól éreztem magam a rendezvényen, annak ellenére, hogy az etika volt a témája, ami inkább szorongást szokott kiváltani.

Felismertem, hogy nem is vagyok olyan rossz, mint néha gondolom és saját magam okozom a rossz és jó állapotaimat, és efelett ok tudok lenni a megfelelő tech használatával.

 

L. P.

 

A legnagyobb nyereségem az volt, hogy lehet igazad anélkül is, hogy harcolnál.

Ha magasan maradsz a tónuskálán a MEST eljön hozzád.

4.0 felett a Thetán hullámhosszán vagy! Az egyszerűség hatalma. Szuper volt! Nagyon köszönöm!

 

P. Zs.

 

Rengeteg nyereség. Méginkább megértettem a magas tónusok (ezen belül is a 4.0 felettiek) jelentőségét az életemben, és azt, hogyan lehet, hogy valaki lemegy, etikája kimegy, és hat rá az elnyomás! Ami fontos még, hogy van rá kezelés és megoldás!

Bevezetem még a nap kezdés és a nap zárás „technikáját” is! Nagyon köszönöm mindent!

 

P. K.

 

Az ARC-t többször többféleképpen hallottam. Most új nézőpontból ránézve látom mire jó még számomra.

A legnagyobb nyereségem, hogy a feleségem is itt van és felismerése van. Tök szuper.

 

M. N.

 

Eltölthettem egy nagyon építő, pozitív hangulatú délutánt, ami nagyon klassz érzés. Már alig várom a vasárnapi szemináriumokat. :)

Továbbá nagyon nagy öröm, hogy eljöttek a barátaim is erre az előadásra, és hogy tetszik nekik a dolog, annak meg még jobban. Azt szeretném, hogy ők is fejlődjenek. :)

 

J. B.

....Posztulátumomat mindennap teremtem....

 

N. Sz.


...Az adatok egyszerűsége. Teljesen a jelenbe hozott! ...


B. J.

 

....Konfrontálni, konfrontálni, illúziót teremteni magasan (minden skálán)...

 

O. Z.

 

...Az, hogy konkrét eszközöket kaptam a posztulátumaim megvalósításához...

 

Sz. Zs.

 

...Az, hogy az előadó annyira egyszerűen és érthetően adta az adatokat. Rögtön tudtam, hogy mi az amit használnom kell....

 


Cs. Á.

 

...megcsinálom a listákat ...

 

F. J.

 

Igen! Újra teremtem minden posztulátumot, minden nap!! És használni fogom az etikát újra! (állapotok, stb.)

 

A. I.

 

Az, hogy nagyon egyszerűen, és érthetően adta át a mindennapokban használható adatokat.

 

A a posztulátumokat folyamatosan fogom használni, és az etikát is. (fogmosás után)

 

K. E.

 

Az én igazán nagy nyereségem nem is a szemináriumon jött, hanem utána. Clarisse egy óriási lény, s zseniálisan adott elő olyan adatot, amit már tanultam, de igazán Ő juttatta el hozzám.

 

Arról adott adatot, hogy hogyan helyezzem ki a terem, mint lény, s mi történik a teremmel, ha lenyomnak a tónusskálán.

 

Ez az adat annyira átütött, hogy megértettem miért megy le a tónuson valaki, ha nem kalapozott arra,, amit csinál, illetve mi történik, mikor magamra rántom a bankom. S ez volt az a pillanat, mikor rájöttem, hogyan is tudom távol tartani a bankom.

 ...

 

Nekem pedig a legnagyobb nyereségem az volt, hogy NEM KELL DOLGOZNOM!

Nagyon érdekes, mert folyamatosan kaptam a családtól azt az adatot, hogy "DOLGOZNI KELL!", és folyamatosan éreztem, hogy ezzel valami gond van, és néha emiatt kerültem is azokat a helyeket ahol ilyet kell csinálni. :)

És most itt Clarisse, elmondta a frankót. A "dolgozni kell" az alacsony tónusú . Nem dolgozni kell, hanem MŰKÖDNI. És ez olyan megkönnyebbülést okozott, mert én ezt csinálom. Egyébként mindig bajban vagyok, amikor megkérdezik, hogy most mivel foglalkozol, mert inkább megkérdezném azonnal, hogy mi az ajánlatod, mert ugye van az a pénz amiért az ember úgy gondolhatja, hogy működik! :)

Most épp azt tervezem, hogy 2 év alatt felviszem az embereket OT VII-ig, de mivel reális akarok lenni, ezért megcsinálom először én. Az első évben összeszedem rá a pénzt, a másik évben pedig a Flagban megcsinálom. Ez nagyon egyszerű! És aztán ha nekem sikerül, aztán Neked is sikerülni fog!

Szóval vásárolj minél többet tőlem, és gyere el minden szemináriumra amire hívlak!

 

Vásárold meg a legújabb Duncan Shelley könyvet!

Legyél Klubtag a Drogmentességért!

 

 Szikla

30-388-6660

reportok@gmail.com

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szeminariumok.blog.hu/api/trackback/id/tr412164290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása