Nyilvánvaló, hogy a reklámjaid minősége és mennyisége
a VARÁZS-KULCS a tömeges érdeklődőkhöz, eladásokhoz, DE…

HOGYAN TUDOD IGAZÁN MEGTUDNI, mi a reklámjaid hatékonysági szintje?

...Milyen konkrét és értékes ESZKÖZEID vannak, amiket használhatsz arra, hogy 100 százalékig biztos lehess abban, hogy a reklámjaid MENNYISÉGI ÉRDEKLŐDÉST és eladásokat gerjesztenek?

Mi a reklámjaid megtérülése?

A HELYES összeget fordítod reklámozásra? ELÉG ez?

Mire kellene alapozni egy reklámot ahhoz, hogy eredményes legyen?

Tudd meg ezt 3 IGAZI ESETTÖRTÉNET bemutatásából arról, hogyan érd el, hogy a reklámozásod átütő eredményt hozzon, és ugyanakkor tisztában legyél azzal, is vajon az elköltött pénzed jól költötted-e el!
A 3 esettanulmányt három rendkívül sikeres ügyfelemtől hozom, a kereskedelem 3 teljesen eltérő területéről.

A SZÁMÍTÓGÉPED NEM KÉPES MEGCSINÁLNI, AZT, AMIT TE NEM TUDSZ!

Tehát a megoldás és a probléma mind benned van, és nem fog megoldódni pusztán attól, hogy egy képernyő előtt üldögélsz.

Létezik egy nagyon gyakorlatias és hatásos rendszer a reklámozás megvalósítására, és arra, hogy érdeklődést és mennyiségi eladást érj el ennek létfontosságú eszköznek a használatával.

Derítsd ki, MI A REKLÁMOZÁS valójában, és hogyan javíthatod folyamatosan a hatékonyságát.

CSELEKEDJ MOST!
Holnap már túl késő lesz: ne szalaszd el ezt az esélyt.

GYERE EL, TUDD MEG, HASZNÁLD, NYERJ VELE!

Időpont: 2010-10-06     //9.00-17.00//
 
Helyszín: XV. kerület, Szentmihályi utca 171, a HCA előadóterme
 
ÁRA: Szikla Jövök + 15.000 Ft + ÁFA
 
És még egy téma ami 7-ét és 8-át érinti:
 
  • Ha először önmagad kell eladnod, mi a legfőbb eszközöd ehhez?
  • Mitől fogadnak el, vagy utasítanak el eleve?

Bővebben:

Értékesítési Magasiskola

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szeminariumok.blog.hu/api/trackback/id/tr752338541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása