Land-hajó-Flight.jpgAz van, ha nem virágzol és prosperálsz akkor valamit nem úgy csinálsz ahogy kellene. Bár az is lehet, hogy nem csinálsz semmit, de ez meg amiatt is lehet, mert nem tudod hogyan kell csinálni. 

Szóval ha ezeket a sorokat olvasod, akkor úgy gondolod, hogy Téged is ki kellene bogozni. De kiben bízhatnál meg? Nyilván saját magad vagy a legközelebb hozzá, szóval a javaslatom hogy bogozd ki Te saját magad. Valószínű már próbáltad, de mindezt sikertelenül és ezért fordulsz máshoz, hátha tud segíteni ebben. És ebben igazad van, valami miatt mindig 2 emberre van szükség ahhoz, hogy megoldj egy töltéses problémát. De ugye mi a garancia arra, hogy ez sikerülni fog? Elmondom: A GARANCIA TE VAGY, és ha nem bízol bennem, akkor valójában magadban nem bízol. Szóval első körben, hidd el nekem, hogy lehetséges, hogy meg tudod csinálni. De az is lehet, hogy emlékszel olyan helyzetre amikor megcsináltad.

Na most ebből kiderülhet, hogy létezik egy technológia arra, hogyan csináld. Ezt egy olyan ember írta, akinek az írását akkor is elhinnéd, ha nem vizsgálnád meg saját magad, mégis ez az ember azt mondja, hogy vizsgáld meg és ha igaz neked akkor használd, ha nem akkor dobd ki. Valószínűleg sokat olvashattál már ettől az írótól, és ha még sem virágzol és prosperálsz akkor lehetséges, hogy a kulcsadatokat nem ismered és nem azok alapján működsz, vagy úgy gondolod, hogy nem azok a kulcsadatok.

És ehhez kell valaki olyan, akiben annyira megbízol, hogy meghallgatod, hogy melyik kulcsadatra irányít rá, és valójában hogyan használható ez. Nem tudom mond-e neked valamit az, hogy klaszkilenc és ótéhét, szóval a 3 mester közül (akik ezt a hétvégi szemináriumot csinálják) az egyik ilyen. Na most én a másik mestert ismerem, akinek félelmetes tudása van, ezt minden egyes beszélgetésünk után megállapítom. 

A legutóbb épp kinevette ezt a szemináriumot, hogy milyen mókás, hogy azon dolgozunk, hogy az embereknek pénze legyen, hogy virágozzanak és prosperáljanak, hisz ez lenne a normális. 

Tehát e hétvégét első körben tedd szabaddá (fél 10-től fél 6-ig). Ha család vagytok és nehéz megoldani akkor első nap gyere Te, második nap a feleséged/férjed, és akkor onnantól mindig mindkét félre szükség lesz, ha meg akartok oldani valamit! 

feny2.jpgKüldj egy "Szikla jönni akarok!", de ha vakon bízol bennem akkor egy "Szikla Jövök!"-öt!

Nem írtam, hogy mennyibe kerül. De ha már ezen van a figyelmed, akkor nem bízol bennem, tehát magadban. Úgy gondolod, hogy kidobsz az ablakon egy kis pénzt és helyette vehettél volna fűnyírót, vagy okostelefont, de megcsinálhattad volna az egyik fogad. És mi lenne, ha tudnád, hogy a szeminárium végén úgy megindulnak a dolgaid, hogy kertészeket vehetsz fel akiknek saját fűnyírójuk van, vagy managereket akik okosan szervezkednek céljaid irányába, avagy testi kiegyensúlyozással egybekötött fogrendbehozatalt.

Nyilván, ha biztos lennél ebben, nem haboznál (bár ekkor nem volna szükséged a szemináriumra, de akkor Te tarthatnál ilyen szemináriumot). Ha habozol, biztos lehetsz benne, hogy erre a szemináriumra van szükséged!

És arra a kérdésre, hogy miért vagyok én ennyire biztos ebben és miért bízok ennyire ebben a mesterben, hogy meg tudja neked mutatni a tech-et, úgy hogy megértsd és alkalmazd, hát azért mert van egy NAGY személyes SIKEREM ami neki köszönhető.

2004 telén voltam egy promószemináriumán, ahol egy messzi tengeri szervezetben tartandó szemináriumba adott egy kis betekintést. Akkor épp szoftverértékesítéssel foglalkoztam és épp annyit kerestem, amennyit elköltöttem, szóval nem igazán volt tartalékom és igazán a kintlévőségemet akartam behajtani, és az foglalkoztatott, hogy miért nem adja meg az illető. És ez a szeminárium nagyon felkeltette az érdeklődésemet, és azt kérdeztem tőle: Te, ha elmegyek erre a szemináriumra akkor megkapom a választ a kérdésemre? És azt mondta: IGEN. Hát mondom akkor reddzselj be: időm van, pénzem nincs.

Na most ez az összeg, mint amibe ez a hétvégi szeminárium kerül az épp a 4%-a annak az összegnek, szóval az azé keményebb dió volt. 1 hét alatt szedtem össze 20 embertől és azt igértem nekik, hogy 5 hó alatt visszaadom. Kiszámoltam, hogyha semmit nem fogok tanulni és ugyanúgy marad minden, akkor képtelen leszek visszafizetni 5 hó alatt, és hogy még előleget is kértem amit épp a következő hónapokba kerestem meg, hát lehet hogy éhezni fogok. Szóval feltettem mindent 1 lapra, próba szerencse, abban bíztam, hogy megfejtem a kintlevőségemet és akkor abból a pénzből majd... De tévedtem...

Elég izgalmas kalandban lett részem. Épp összeszedtem valahogy rá a pénzt, kirepültem a tengereken túlra, de közben megfáztam és a hajóra nem lehet úgy felmenni ezért izoláltak, 2 napig megfigyeltek, majd miután helyrejöttem, akkor már csak 3,5 napom volt hogy elvégezzek mindent. És túlcsúsztam 10 perccel (és a hajóról, nem lehet csak úgy leugrani) így 1 nap plusz és még a hajón is pénzgyűjtést kellett csinálnom. De mondom nem költöm már arra a begyűjtött pénzemet (szerencse, mert 3 dollárom maradt a jegycsere után), alszok a parton, és... ott meg megtámadtak, de aztán sikerült valahogy épségben hazajutnom karácsony másnapjára (első ünnepi vacsora hiányzásom volt, de aztán nem lett gond, hogy megsértettem az ilyenkor elfogadott társadalmi mintát). A választ a kérdésre megkaptam, mindössze 1 szó volt. De valami miatt nem értettem teljesen, 1,5 év kellett hogy leessen, onnantól fogva az a problémám is megoldódott.

feny.jpgDe ugye amikor visszajöttem a hajóról, ekkor volt a szembesülés. Történt változás? Sikerült túlélnem? "Szerencsére" volt ennek a szemináriumnak egy mellékterméke. Valamit megérthettem, mert felment 3x-osára a bevételem, és a nagy szűkösség helyett bőség vette kezdetét 2,5 hónap alatt visszaadtam minden tartozást. Ami valójában 1 heti kereset lett...

Szóval KÜLDJ egy "Szikla JÖVÖK"-öt!

30-388-6660

A bejegyzés trackback címe:

https://szeminariumok.blog.hu/api/trackback/id/tr535466687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása