Múlt hét pénteken kaptam egy levelet hogy este 6-kor lesz Leveleki Zsolt előadása a pénzről, úgy gondoltam már rengeteget hallottam erről a témáról, de Zsolt nagyon jókat szokott mondani, szóval megnézem, ráadásul ingyenes volt. Teljesen tele volt, már csak egy oldalajtón tudtam bekukucskálni.

Már voltam a Freewindsen pénz szemináriumon és tudtam, hogy annyi pénzed van, amennyi túlélés támogató figyelmet tudsz magadra vonzani. Dehogy a figyelem pontosan mit jelent az most jött át igazán. És hogy a kommunikációs késésnek mennyire köze van ehhez. Olyan életszerű példák, mint például: "Éhes vagy?" -"Miért?" és 5x-e válaszolja meg a kérdést. És volt egy beszólás, hogy igen, de van különbség aközött, hogy nem akarja megmondani, és mondta Zsolt hogy hát igen, de miért? És itt nagyon leesett az összefüggés...

Volt már Veled olyan, hogy mondtál valakinek valami olyat ami a másiknak nagyon hasznos volt, és aztán teljesen máshonnan pénz áramlott be Hozzád? És volt-e olyan, amikor megbüntettek? Hmm...

Elmesélte hogy a Freewinds legjobb regisztrátora, hogy adott "ingyen" képzést a pénzről neki. Azért "ingyen" mert miközben beszélt hozzájuk kapott két telefont, ami nagyon sok pénzt jelentett számára és megmutatta, hogy miért volt összefüggésbe ez a 2 telefon azzal, hogy ő tanította őket a pénzről.

Ahogy körülnéztem a hallgatóságon, tátott szájakat láttam, mindenki le volt döbbenve a hallottakon. Erre valószínű nem gondoltak, hogy tényleg így megy a pénz. Tudjátok van egy törvény ahogyan működik a pénz, ez ugyanúgy mint ahogy a gravitáció működik.

Ha van kedved, lesz egy Ismétlés ahol megtudhatod Leveleki Zsolt előadását a pénzről - amit nemrég Amerikában tanult:

 

Időpont: 2010-09-10, PÉNTEK, 18:00

Helyszín: Városmajor Misszió, Moszkva tér 11.

Belépő: INGYENES + "Szikla Jövök"

 

Azért is küldj, mert a múltkor a Diana-s előadást előbbre hoztuk és csak azoknak közöltem a hírt akiknek volt "Szikla Jövök"-jük, és valaki így lecsúszott 1 óráról!

 

Sikerek a múlt pénteki előadásról:

Rádöbbentem mitől nem jött eddig a pénz! B. G.

Felismertem, hogy mennyi pénzt kergettem el magamtól! P.F.

Az egész megragadó volt, hogy a figyelem=pénz B. S.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szeminariumok.blog.hu/api/trackback/id/tr282260449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása