winneru.jpgszeminárium szeptember 28-29-én kerül újra megrendezésre. Class IX-es, OT VII-es Grace Hunter (Kea testvére) aki auditorként LRH-tól tanulta a konfliktusok megoldásának legfontosabb kommunikációs technológiáját lesz az egyik előadó! 

Megtörtént a 2 napos szeminárium és képzeljétek el, hogy valóban az történt, mint ami a promóban le van írva. A résztvevők 90%-a kibogozódott és a maradék 10%-nak is megvan az eszközük arra, hogy kibogozódjanak.

Van esély rá, hogy valamikor megismétlődik, ezért csak röviden az én spec nyereségeimet írom le. Valójában nekem már az nagy nyereség, hogy megérkezek a szeminárium-ra. Nem szeretek fizetni papírpénzzel olyan dolgokért, amiért másmilyen cserét is adhatok. Most épp 4 embert kellett hoznom, hogy részt vehessek eme rendezvényen. Eldöntöttem, hogy 100 embert megkeresek és az elegendő lesz, 40-nél már megvolt a 4 és valójában ekkor kezdett el igazán érdekelni a dolog, mert egyre nagyobb kedvvel csináltam. Teljesen tisztába lettem azzal, hogy amit most csinálok az a legfontosabb és minél több embert jó lenne informálni. Eljutottam 60 emberig és meg lett a 6 majd továbbfolytattam és érzékeltem, hogy ez egyre könnyebben megy és mekkora erőm van ahogy ezt csinálom, tökéletes kontrollom van a kommunikáción és ekkor.... valami történt ... majd besz..tam... és éreztem ahogy az erőm elszáll és újra sebezhető ember vagyok.

A 2. napon a kibogozó listának a használatával és a párom által feltett kérdéssel megtaláltam azt a dolgot, ami pontosan ezt okozza. Szóval megtaláltam azt a dolgot, ami miatt egyszerűen ekkor abbahagyom annak a dolognak a kreálását és megyek egy biztonságosabb másikra.

De egyébként az első napon az első szó tisztázásánál, felismertem azt amit én csinálok olyankor amikor terméket érek el és amikor nem érek el terméket, akkor egyszerűen csak nem csinálom azt a dolgot, vagy inkább ekkor nem csinálok semmit. Szóval valójában egyszerű dolgom van, mivel csak rá kell venni magam, hogy csináljam mivel megvan a tökéletes ösztön! :)  

Ez nagyon-nagyon egyszerű szeminárium volt, ez a 2 adat amit kaptam félelmetesen kulcsfontosságú. Egyébként etikáról volt szó, kommunikációról és kibogozásról. És mindegyiken tökéletes példákkal demonstrálva. Egyébként a kommunikációról már nagyon sokat tanultam és szerintem képes vagyok kommunikálni, de volt itt is egy kulcsadat, ami szerintem elég sok embernek problémát okoz, ezt most le is írom ne legyen annyi titokszendvics.

Szóval felteszel egy kérdést és megválaszolja az illető és ugye te nyugtázod. Vagy inkább belemész abba, hogy nem ezt kellett volna válaszolnia, vagy megkérdő-jelezed, hogy biztos erre gondolt-e, vagy javaslod neki, hogy erről a témáról másképp kellene gondolkodnia? Vagy az egyik szót megnyomta és biztos az töltéses és azzal kellene foglalkozni, ezért rávezeted a helyes felismerésre? Vagy inkább egyszerűen elfogadod a választ és felteszed a következő kérdést, és figyeled őt, hogy mit figyel meg és mire jön rá és ha valamire rájött akkor az ajándék. Például "Drágám, Nekem az igaz, ami a számodra igaz!"

Volt egy ügyvezető aki azt mondta, hogy amikor ezt csinálja egy alkalmazottal akkor mivel ő ugye tapasztalt, ezért tudja mit kell csinálni az alkalmazottnak, ezért nyilván megmondja neki. Hát gondolom nektek is sok olyan tapasztalatotok van, amikor elmondták nektek, hogy mit csináltok rosszul és így javítsátok ki és onnantól kezdve kijavítottátok és soha nem csináltátok rosszul.

Nem, ez sajna nem működőképes, és annak ellenére hogy ez a társadalmi minta, hogy így oktatunk, de valójában, ha az nem az ő felismerése akkor b..szhatod...

Hamarosan jövök...

winner2.jpgAddig is:

Olvassatok...

és

Kommentáljatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeminariumok.blog.hu/api/trackback/id/tr515476777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása