Nincsenek sablonok, nincs technika, nincs trükk. Sarkallatos vagyok, de amit tegnap mondtál az értékesítésről, hogyan kell, ma már másképp kell mondanod. Ha nem képzed magad folyamatosan, lemaradsz. És amikor egy szemináiumon vagy nem a szavakat kell lejegyezned, hanem a gondolatokat és ha a gondolatokat lejegyzed, a következő napi tapasztalatod alapján, már másképp írnád le ugyanazt a gondolatot.
 
Emiatt, ha az értékesítés területén mozogsz, Parick V. VALTIN szemináriumán SZERENCSÉS ott lenni!
 
 
 
 De azért bemetszem ide is, hogy tudjunk milyen kérdéseket tettünk fel MA az értékesítésről:
 
 
"
Számos nagymenő érzi úgy, hogy az eladás egyre inkább "mission impossible" - egy lehetetlen küldetés. Még könyveket is írnak erről, azt próbálva elhitetni velünk, hogy „az értékesítés halott”…

Igen, az értékesítés napról napra súlyosabb kihívássá alakul.

Ennek első oka az, hogy mind több vetélytárs van odakinn, aki esküszik, hogy az ő terméke vagy szolgáltatása jobb.

A második oka pedig: a vásárlók soha nem látott mértékben zavarodnak manapság össze. Minél nagyobb a választék, annál nehezebb dönteni. És, biztos te is észrevetted, a vevő szkeptikusabb, mint valaha bárkivel kapcsolatban, aki azt tetteti, hogy birtokában van a helyes megoldás…

Van egy harmadik oka is: az ódivatú, hagyományos eladás többé nem működik. Bármilyen „nagyszerű” érvvel is rukkolunk elő, más „jobbal” állhat elő. Bármiféle „legjobb” logikus bizonyítékot is csatolunk a termékünkhöz vagy szolgáltatásunkhoz, az bár meggyőzheti a vevőt, mégsem garantálja azt, hogy vásárolni fog… mármint Tőled!

CÉL:

Megosztani veled az eladás titkos törvényeit, ahogy az eladásnak a mai piacon kell történnie a sikerhez.

Lehetővé tenni, hogy egyéni megjelenésed legyen, és segíteni, hogy minimum 50 %-kal megnöveld az eredményességed – most AZONNAL!

1. Az ÚJ alapzat


- Mi az értékesítési kudarc elsődleges oka?

- Miért idejétmúlt a „klasszikus” értékesítés, és miért a kudarc garanciája?

- Mik az új piaci szabályok, és a „ráerőltetős-eladás” miért halott?

- Mi a XXI. századi profi értékesítő legrosszabb ellensége?


2. A titkos „vásárlási” érv

- Mi közös ma minden vevőben, és hogyan tudod ezt használni?
- Mi hatásosabb az akcióknál és az előnyöknél?
- Mi az összefüggés a „vásárlás” és az elektromosság közt –
és hogyan fordíthatod ezt az előnyödre?
- Mit nevezünk „vásárlási érvnek”, és miért ez a leghatásosabb eszközöd?

"

A jelentkezéshez klikkelj:

http://hca-iskola.hu/?hcafsm=3

És vásárolj Duncan Shelley könyvet! ITT a legújabb!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szeminariumok.blog.hu/api/trackback/id/tr422170776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása