2010.07.23. 12:25
Az értékesítés halott...
Igen, az értékesítés napról napra súlyosabb kihívássá alakul.
Ennek első oka az, hogy mind több vetélytárs van odakinn, aki esküszik, hogy az ő terméke vagy szolgáltatása jobb.
A második oka pedig: a vásárlók soha nem látott mértékben zavarodnak manapság össze. Minél nagyobb a választék, annál nehezebb dönteni. És, biztos te is észrevetted, a vevő szkeptikusabb, mint valaha bárkivel kapcsolatban, aki azt tetteti, hogy birtokában van a helyes megoldás…
Van egy harmadik oka is: az ódivatú, hagyományos eladás többé nem működik. Bármilyen „nagyszerű” érvvel is rukkolunk elő, más „jobbal” állhat elő. Bármiféle „legjobb” logikus bizonyítékot is csatolunk a termékünkhöz vagy szolgáltatásunkhoz, az bár meggyőzheti a vevőt, mégsem garantálja azt, hogy vásárolni fog… mármint Tőled!
Megosztani veled az eladás titkos törvényeit, ahogy az eladásnak a mai piacon kell történnie a sikerhez.
Lehetővé tenni, hogy egyéni megjelenésed legyen, és segíteni, hogy minimum 50 %-kal megnöveld az eredményességed – most AZONNAL!
- Mi az értékesítési kudarc elsődleges oka?
- Miért idejétmúlt a „klasszikus” értékesítés, és miért a kudarc garanciája?
- Mik az új piaci szabályok, és a „ráerőltetős-eladás” miért halott?
- Mi a XXI. századi profi értékesítő legrosszabb ellensége?
2. A titkos „vásárlási” érv
- Mi közös ma minden vevőben, és hogyan tudod ezt használni?
- Mi hatásosabb az akcióknál és az előnyöknél?
- Mi az összefüggés a „vásárlás” és az elektromosság közt –
és hogyan fordíthatod ezt az előnyödre?
- Mit nevezünk „vásárlási érvnek”, és miért ez a leghatásosabb eszközöd?
"
A jelentkezéshez klikkelj:
http://hca-iskola.hu/?hcafsm=3
És vásárolj Duncan Shelley könyvet! ITT a legújabb!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.